• 1402/06/20 - 07:19
  • - تعداد بازدید: 202
  • - تعداد بازدید کنندگان: 168
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

وبینار تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش برگزار شد.

روز یکشنبه 19 شهریور ماه 1402 وبینار تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش برای اعضای هیات علمی برگزار شد.

19961.mp3 وبینار تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش برگزار شد.

روز یکشنبه 19 شهریور ماه 1402 از ساعت 10 تا 12 وبینار تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش برای اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. مدرس این برنامه خانم دکتر سارا مینائیان (رئیس پژوهشکده ایمونولوژی و بیماری های عفونی و عضو گروه ترجمان دانش) بودند. در این وبینار چهار موضوع زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت: 
1- پژوهش اثرگذار چیست
2- شناسایی مخاطبان پژوهش
3- شناسایی بازار هدف
4- عملیاتی کردن پژوهش
(دریافت برنامه) (دریافت اسلاید) (مشاهده وبینار ضبط شده) 
 

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 19961
:
شهرام محمدقلی زادگان
خبرنگار

شهرام محمدقلی زادگان

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings