وبینار تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش برگزار شد.
روز یکشنبه 19 شهریور ماه 1402 وبینار تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش برای اعضای هیات علمی برگزار شد.
روز یکشنبه 19 شهریور ماه 1402 از ساعت 10 تا 12 وبینار تعیین مخاطب و بازار در جهت کاربردی کردن پژوهش برای اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. مدرس این برنامه خانم دکتر سارا مینائیان (رئیس پژوهشکده ایمونولوژی و بیماری های عفونی و عضو گروه ترجمان دانش) بودند. در این وبینار چهار موضوع زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
1- پژوهش اثرگذار چیست
2- شناسایی مخاطبان پژوهش
3- شناسایی بازار هدف
4- عملیاتی کردن پژوهش
(دریافت برنامه) (دریافت اسلاید) (مشاهده وبینار ضبط شده)
کامنت