قابل توجه پژوهشگران گرامی: گروه ترجمان دانش دانشگاه علوم پزشکی ایران مستندات طرح های پژوهشی اثر گذار را گردآوری و برای بررسی در ارزشیابی سالانه دانشگاه به معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال می نماید. بنابراین از جنابعالی درخواست می شود در صورتی که طرح تحقیقاتی منجر به اثر گذاری در یکی از حیطه های تصمیم گیری، وضعیت سلامت، ارائه خدمات سلامت یا مولفه های موثر بر سلامت انجام داده اید، فرم زیر را تکمیل فرمایید. لازم به ذکر است است که تاریخ تصویب طرح تحقیقاتی محدودیت نداشته و می تواند مربوط به هر سالی باشد، اما اثرگذاری طرح باید در سال 1402 انجام شده باشد.
گام شماره 1
با توجه به طرح تحقیقاتی مورد نظر، تنها یکی از دو مورد (1- دانشکده و گروه آموزشی 2- مرکز تحقیقاتی) را نام ببرید.
گام شماره 2
لطفا از درج کدهای دیگر به جای کد پژوهشیار خودداری گردد.
تاریخ هجری شمسی را با استفاده از تقویم فرم به صورت روز/ ماه/ سال وارد کنید.تاریخ تصویب طرح تحقیقاتی محدودیت نداشته و می تواند مربوط به هر سالی باشد، اما اثرگذاری طرح باید در سال 1402 انجام شده باشد.
تاریخ هجری شمسی را با استفاده از تقویم فرم به صورت روز/ ماه/ سال وارد کنید.
چکیده طرح را به زبان فارسی و در حداکثر 250 کلمه در کادر بالا تایپ کنید (از copy و paste کردن متن و زدن دکمه enter درهنگام تایپ متن خودداری شود. در غیر این صورت فرم ارسال نخواهد شد).
گام شماره 3
اثرات حاصل از انجام طرح را به زبان فارسی و در حداکثر در 250 کلمه در کادر بالا تایپ کنید (از copy و paste کردن متن و زدن دکمه enter درهنگام تایپ متن خودداری شود. در غیر این صورت فرم ارسال نخواهد شد).
گام شماره 4
Template settings