دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences


معاون تحقيقات و فناوري
مديريت تحقيقات و فناوري
مديريت ترجمان، تبادل و تجاری سازی دانش


ارتباط دانشگاه با صنعت
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی


سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی

سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی

برگزاری جلسه در مورد ارائه بهینه ایده ها به سرمایه گذاران

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۲۷ | 
در ادامه برگزاری دوره MBA کارآفرینی برای نمایندگان ترجمان، تبادل و تجاری سازی دانش (KTEC) در دانشگاه علوم پزشکی ایران، روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۶ جلسه ای در مورد "مراحل و نحوه ارائه بهینه ایده ها به سرمایه گذاران" توسط آقایان دکتر ناصر پاشاپور نیکو، مدیر عامل و بنیانگذار گروه بازاریابی و تبلیغات دی.ان.ای.یونیون و دکتر فریدون کورنگی بنیان‌گذار و مدیر عامل مجتمع پارس سامانه‌های دانش‌پویا‌ (MAPS) برگزار شد.
--

دفعات مشاهده: 60 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آغاز نیم ترم دوم از ترم اول دوره MBA

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۱ | 
 نیم ترم دوم از ترم اول دوره (MBA (Master of Business Administration برای نمایندگان ترجمان دانش در دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی از روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۶ آغاز شد. مباحثی که در این نیم ترم تدریس خواهد شد و اساتید مربوطه به شرح زیر می باشند:
۱- اقتصاد مدیران (دکتر حسن درگاهی)
۲- مدیریت نوآوری و تغییر (دکتر عطا همایون)
۳- مدیریت استراتژیک (دکتر هومن تصدیقی)  
-

دفعات مشاهده: 160 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آغاز دوره آموزش آزاد MBA با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۱۵ | 
دوره یکساله آموزش آزاد (MBA (Master of Business Administration برای نمایندگان ترجمان دانش در دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۶ در آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شد. در این دوره که با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می گردد، شرکت کنندگان با فراگیری اصول سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازماندهی، اجرا و ارزشیابی، و همچنین آشنایی با مدیریت و توسعه منابع، اقتصاد سلامت و مدیریت مالی، مدیریت اطلاعات بهداشتی، موازین حقوقی مراکز خدمات درمانی، بازاریابی خدمات، شاخص های کیفیت و اصول مهندسی مراکز خدمات درمانی قادر خواهند بود شاخصهای کیفیت و کمیت عملکرد، کارآیی و اثر بخشی کسب و کارهای حوزه سلامت و نهایتاً رضایت خدمت گیرندگان را بهبود بخشند. این دوره به مدت یک سال ادامه خواهد یافت و به افرادی که دوره را با موفقیت به اتمام برسانند، گواهی نامه پایان دوره آموزشی آزاد (کوتاه مدت) از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اعطاء خواهد شد.       
--

دفعات مشاهده: 301 بار   |   دفعات چاپ: 32 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری کارگاه ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۷ | 
 در راستای اشاعه فرهنگ کاربردی نمودن نتایج تحقیقات، مدیریت ارتباطات و کاربرد نتایج تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ایران، به عنوان یکی از دانشگاه های پیشکسوت در این امر،  بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدام به برگزاری کارگاه ترجمان ، تبادل و تجاری سازی دانش در آن دانشگاه نمود.
 کارگاه مذکور روز پنجشنبه ۵ مرداد ماه ۱۳۹۶ در سالن کارگاهی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت و با حضور جمعی از دانشگاهیان و پژوهشگران برگزار گردید. در ابتدا آقای دکترعطار چی مدیر محترم امور پژوهشی دانشگاه گیلان به نیابت از معاونت محترم تحقیقات و فناوری، ضمن خوش آمد گویی به مدرسین و شرکت کنندگان بر لزوم کاربردی شدن نتایج تحقیقات و تلاش در این جهت تاکید نمودند.
سپس آقای دکتر ملکوتی، مدیر محترم ارتباطات و کاربرد نتایج تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ایران، ضمن معرفی کارگاه توضیحاتی در خصوص مفاهیم ترجمان دانش و لزوم آن در تمامی تحقیقات ارائه نمودند. پس از آن مدرسین کارگاه به شرح موضوعات زیر و همچنین ذکر مثال های کاربردی از مقالات شرکت کنندگان در کارگاه و انجام  کار عملی پرداختند.
  • خانم دکتر خنجری:
     مدیریت دانش -طرح پژوهشی ترجمان دانش- ایجاد ساختار مدیریت ترجمان دانش در دانشگاه
  • خانم دکتر کریم زاده:
    اصول ترجمان دانش و ضرورت توسعه آن در دانشگاه ها- تهیه پیام های مناسب برای مخاطبین - شناسایی کانال های انتقال پیام
  • خانم دکتر تورانی:
     مدل های ترجمان دانش-  آنالیز نیروهای موثر و مدیریت تغییر- ارزیابی ظرفیت های دانشگاه برای ترجمان دانش
  • آقای دکتر ملکوتی:
     آنالیز مخاطب و همکاری مشترک با مصرف کننده خدمات - مدیریت بازار دانش-  هوش هیجانی و مهارت ارتباط با مخاطب
و نهایتا کارگاه در ساعت ۱۸/۳۰ به پایان رسید.
 
دریافت برنامه کارگاه ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی گیلان
-

دفعات مشاهده: 341 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری مراسم تقدیر و اعطای گواهی به اعضای کمیته علمی ترجمان دانش

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۲/۲ | 

روز یکشنبه اول اسفند ماه ۱۳۹۵جلسه ای جهت تقدیر و اعطای گواهی پایان دوره  به اعضای کمیته علمی ترجمان دانش دانشگاه با حضور آقایان دکتر حاجی میراسماعیل رئیس دانشگاه، دکتر موسوی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و دکتر ملکوتی مدیر ترجمان دانش معاونت تحقیقات و فناوری در سالن شورای طبقه ششم ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد. دکتر ملکوتی در این خصوص اظهار داشت: این جلسه به منظور ارائه گواهینامه به ۸ نفر از اعضای هیئت علمی در رشته های مختلف که عضو کمیته علمی ترجمان دانش بودند تشکیل شد. وی افزود: این اعضاء در طول سه سال گذشته به خودآموزی اشتغال داشتند که شامل فراگیری  مطالب مختلف و برگزاری امتحانات به شکل آنلاین بوده است. از همه اعضاء امتحانات لازم از بخشهای مختلف ترجمان دانش گرفته شد و پس از اینکه همه نمره قبولی می گرفتند وارد مرحله بعدی می شدند.دکتر ملکوتی اضافه کرد: پس از این دوره، کارگاههایی برای اعضای هیئت علمی برگزار گردید و همچنین اعضای کمیته علمی، واحد ترجمان دانش را برای دانشجویان دکترای پژوهشی تدریس کردند. امروز پس از سه سال خودآموزی، آموزش به دیگران و تدوین پروپزال، رسماً مدرکی از سوی ریاست دانشگاه و معاونت تحقیقات و فناوری به ۸ نفر اعضای کمیته به عنوان افراد علمی گروه ترجمان دانش ارائه گردید.

-


دفعات مشاهده: 429 بار   |   دفعات چاپ: 29 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری چهارمین کارگاه پیشرفته ترجمان دانش در سال 1395

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ | 

چهارمین کارگاه پیشرفته ترجمان دانش برای نمایندگان مراکز تحقیقاتی و گروه های آموزشی دانشگاه از ساعت ۸ تا ۱۲ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ در کتابخانه مرکزی برگزار شد. شرکت کنندگان در این کارگاه عبارت بودند از ۱۸ نفر از نمایندگان ترجمان دانش در دانشکده های پیراپزشکی، فناوریهای نوین پزشکی، مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، بهداشت، پرستاری و مامایی و همچنین نمایندگان گروه های آموزشی رادیوتراپی، پزشکی قانونی، پوست و مو، ایمنی شناسی، ژنتیک، بیماریهای عفونی، پزشکی اجتماعی و جراحی عمومی از دانشکده پزشکی. در این کارگاه مطالبی در مورد جایگاه ترجمان دانش و هسته های پژوهشی در سیاستهای دانشگاه، گامهای استقرار ترجمان دانش و چگونگی خودارزیابی آن، اهم اقدامات به عمل آمده برای استقرار فرآیند ترجمان دانش، نحوه تعامل با مخاطبان اصلی، ارائه یک نمونه مقاله جهت شناسایی ذینفعان و مخاطبان، نحوه تهیه پیام از یک طرح تحقیقاتی و انتخاب کانالهای انتقال پیام به صورت فعال و همچنین نحوه تکمیل و نوشتن پروپوزال مبتنی بر ترجمان دانش مطرح شد.-
 


دفعات مشاهده: 320 بار   |   دفعات چاپ: 21 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر